How to turn advertising into art: Fendi FW 2010

Missatlaplaya revisa la nueva campaña de Fendi.

anuncio-fendi1Anja Rubik in a Edward Hopper picture. I'm impressed, Mr. Lagerfeld. Although he has many haters, I really admire Karl Lagerfeld. I once asked a friend that works at Chanel how he was capable of doing so many things: design more than six collections for Chanel every year, design for Fendi, for his two own labels, photograph all the campaigns, write books, make editorials, organize art exhibitions... She told me that the words "vacation" and "holiday" are not in his vocabulary.

 

 

anuncio-fendi2Here you have the latest Fendi campaign, which I found truly beautiful.

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Anja Rubik en un cuadro de Edward Hopper. Estoy impresionada, Mr. Lagerfeld. Aunque tiene muchos detractores, yo le admiro. Una vez le pregunté a una persona que trabaja en Chanel cómo es posible que Karl pueda hacer tantas cosas: diseñar más de seis líneas para Chanel al año, diseñar para Fendi, para sus propias dos marcas, fotografiar todas la campañas, hacer editoriales, escribir libros, organizar exposiciones de arte...

 

 

anuncio-fendi4Me contestó que las palabras "vacaciones" y "tiempo libre" no están en su vocabulario.

Aquí os dejo la última campaña para Fendi, que me ha parecido realmente preciosa.

 

Por Missatlaplaya

Etiquetas: karl lagerfeld

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